Η ερευνητική δουλειά αυτών παιδιών τους μετατρέπει σε υποκείμενα. Ως γνωστόν, ο Μισέλ Φουκώ έχει προσεγγίσει τους τρόπους με τους οποίους έναςάνθρωπος μετατρέπει ο ίδιος τον εαυτόν του σε υποκείμενο. Με αυθεντικά κείμενα και προφορικές αφηγήσεις παρουσιάζουν την ιστορία, την αρχαιολογία της γνώσης του Σχολείου τους, θα έλεγα, ως μια κάθετη ιστορική ανάγνωση αυτού που προσδιορίζει το δικό Τους καθεστώς λόγου. Το Σχολείο τους, θεσμός και παράλληλα μια μορφή γνώσης και "αλήθειας" που αντιστοιχεί στις σχέσεις εξουσίας και τον άξονα της εξουσίας, τους μετέτρεψε σε 'ιστορικούς'... Ας ελπίσουμε ότι η "κυβέρνηση",με την έννοια της καθοδήγησης της συμπεριφοράς των άλλων, θα ενισχύσει αυτή την προσπάθεια. Και ότι: Αυτοί/ές, ως δημιουργοί, καλλιτέχνες με την αρχαιοελληνική σημασία, θα συνεχίσουν να αντιστέκονται, να 'γράφουν' με έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα για να αλλάξουνε τον εαυτό Τους, ούτως ώστε, στο τέλος της 'συγγραφής' να μην είναι πλέον οι ίδιοι/ιες,αλλά υποκείμενα παραπλήσια μιας πνευματικής εμπειρίας... Δημήτρης Λάσκαρης
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΦΟΙΤΟΣ
Συγχαρητήρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα δημιουργικοί και αξιέπαινοι!
Ε.Αποστολοπούλου
Εκπαιδευτικός ΠΕ03
Συγχαρητήρια στα παιδιά! Εξαιρετικό!
ΑπάντησηΔιαγραφήLucas Paleocrassas
Η ερευνητική δουλειά αυτών παιδιών τους μετατρέπει σε υποκείμενα. Ως γνωστόν, ο Μισέλ Φουκώ έχει προσεγγίσει τους τρόπους με τους οποίους έναςάνθρωπος μετατρέπει ο ίδιος τον εαυτόν του σε υποκείμενο. Με αυθεντικά κείμενα και προφορικές αφηγήσεις παρουσιάζουν την ιστορία, την αρχαιολογία της γνώσης του Σχολείου τους, θα έλεγα, ως μια κάθετη ιστορική ανάγνωση αυτού που προσδιορίζει το δικό Τους καθεστώς λόγου. Το Σχολείο τους, θεσμός και παράλληλα μια μορφή γνώσης και "αλήθειας" που αντιστοιχεί στις σχέσεις εξουσίας και τον άξονα της εξουσίας, τους μετέτρεψε σε 'ιστορικούς'... Ας ελπίσουμε ότι η "κυβέρνηση",με την έννοια της καθοδήγησης της συμπεριφοράς των άλλων, θα ενισχύσει αυτή την προσπάθεια. Και ότι: Αυτοί/ές, ως δημιουργοί, καλλιτέχνες με την αρχαιοελληνική σημασία, θα συνεχίσουν να αντιστέκονται, να 'γράφουν' με έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα για να αλλάξουνε τον εαυτό Τους, ούτως ώστε, στο τέλος της 'συγγραφής' να μην είναι πλέον οι ίδιοι/ιες,αλλά υποκείμενα παραπλήσια μιας πνευματικής εμπειρίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρης Λάσκαρης
Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα των παιδιών.. Οι παλαιότεροι αισθανόμαστε υπερήφανοι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘερμά συγχαρητήρια για αυτή την πραγματικά εξαιρετική ομαδική εργασία σας. Καλή συνέχεια, καλή πρόοδο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ.Ροδόπουλος
ekto1972